◊ Aktualnoœci
 ◊ Rejestracja
 ◊ Forum
 ◊ Spis klanów
 ◊ Liga
 ◊ Redakcja
 ◊ Download
 ◊ Serwery
 ◊ Fabuła
 ◊ Opis map
 ◊ Postacie
 ◊
 ◊
 ◊
 ◊
 ◊ Jak zaczšc...
 ◊
 ◊
 ◊
 ◊
 ◊
 ◊
 ◊
 ◊
 Osób online: 1
 Odwiedzin: 9
Witam! W tym artykule chciałbym przedstawić Wam, jak zacząć gre w Quake III Arena, a także najpotrzebniejszerzeczy aby zacząć swoją przygode w tę wspaniałą grę. Mam nadzieję że dzięki niemu instalacja bedzię bardzo prosta. Zatem zacznijmy, najlepiej zacząć od programów które są niezbędne do gry. Potrzebny jest: Point Release 1.16n, a także NoGhost i do niektórych servach Osp 0.99n1(dwa ostatnie są niezbędne do połączenia się z większością serwerów).

Mając już te programy, możemy zacząć proces instalacji Quake III Arena.

Na początek stworzymy folder dla naszego Quake. Wkładamy płytkę i instalujemy tam Quake III. Utworzą się nam tam niezbędne foldery. W głównym folderze gry instalujemy Point Release 1.16n. Następnie w folderze Baseq 3, instalujemy patche NoGhost i Osp. Tym oto sposobem w najkrótszy mozliwy sposób, przedstawiłem Wam jak zacząć gre w Quake III Arena. Dla bardziej wymagających podam kilka podstawowych komend, którego pomogą nam ustawić gre do naszych potrzeb. Oto one:
Ustawienia Myszki:

/cg_bobpitch "0" - Gdy chodzisz nie kiwasz się na boki.
/cg_runpitch "0" -Gdy chodzisz nie kiwasz się na boki.
/sensitivity "x" - Zmiana Czułości myszki (zalecane "5").
/cg_bobroll "0" - Gdy chodzisz nie kiwasz się na boki
/cl_mouseAccel "x" - Pozioma Czułość myszki (zalecane "0").
/cg_runroll "0" - Gdy chodzisz nie kiwasz się na boki

Ustawienia Grafiki:

/r_gamma "x" - Ustawienia jasności gry.
/r_picmip "1 - 9" - Powoduje rozmazanie tekstur, co daje nam lepszą widoczność.

Ustawienia Gry:

/cg_drawgn "1" - Włącza widok broni . "0" - Wyłącza widok broni.
/cg_drawfps "1" - Pokazuje licznik FPS (fraps per second klatki na sekunde) "0" - Wyłącza licznik fps.
/cg_fov "x" - Określa kąt widzenia. (standard 90). Zalecany ( 105 - 115 ).
/cg_forceModel "1" - Wszyscy maja ten sam model co my. "0" - Wyłącza.
/cg_enemyModel "xxx" - Ustalasz jaki model maja mieć przeciwnicy np. ( xaero/red ).

Kolorowe Nicki:

Aby stworzyć kolorowy nick piszemy:

/name "xxx" (gdzie xxx to nasz nick, ab był on kolorowy przed niego wstawiamy np. ^1 xxx, kombinacja może być dowolna)

^0 - Czarny
^1 - Czerwony
^2 - Zielony
^3 - Żółty
^4 - Niebieski
^5 - Morski
^6 - Różowy
^7 - Biały

Aby otrzymać znaczek ^, trzeba użyć kombinacji shift+6.

Mam nadzieje że Wam pomogłem i już wkrótce spotkamy się na servach Quake III Areny.
Pozdro dla wszystkich: Dj Shadow.





Czy podoba się tobie nasz serwis??
Tak
Taki sobie
Nie



Klan Kraj Pkt Mec
Tdr
0 0
DmD
0 1
mVm
3 1
Dps
0 0
Aok
0 0

◊  Strona ligi!! ◊