|
|
|
|
|
◊ Aktualnoci |
|
◊ Rejestracja |
|
◊ Forum |
|
◊ Spis klanów |
|
◊ Liga |
|
◊ Redakcja |
|
◊ Download |
|
◊ Serwery |
|
|
|
|
|
◊ Fabuła |
|
◊ Opis map |
|
◊ Postacie |
|
◊ |
|
◊ |
|
◊ |
|
◊ |
|
|
|
◊ Jak zaczšc... |
|
◊ |
|
◊ |
|
◊ |
|
◊ |
|
◊ |
|
◊ |
|
◊ |
|
◊ |
|
|
|
◊
|
Osób online: 1 |
|
Odwiedzin: 9
|
◊
|
|
|
Witam! W tym artykule chciałbym przedstawić Wam, jak zacząć gre w Quake III Arena, a także najpotrzebniejszerzeczy aby zacząć swoją przygode w tę wspaniałą grę. Mam nadzieję że dzięki niemu instalacja bedzię bardzo prosta. Zatem zacznijmy, najlepiej zacząć od programów które są niezbędne do gry. Potrzebny jest: Point Release 1.16n, a także NoGhost i do niektórych servach Osp 0.99n1(dwa ostatnie są niezbędne do połączenia się z większością serwerów).
Mając już te programy, możemy zacząć proces instalacji Quake III Arena.
Na początek stworzymy folder dla naszego Quake. Wkładamy płytkę i instalujemy tam Quake III. Utworzą się nam tam niezbędne foldery. W głównym folderze gry instalujemy Point Release 1.16n. Następnie w folderze Baseq 3, instalujemy patche NoGhost i Osp. Tym oto sposobem w najkrótszy mozliwy sposób, przedstawiłem Wam jak zacząć gre w Quake III Arena. Dla bardziej wymagających podam kilka podstawowych komend, którego pomogą nam ustawić gre do naszych potrzeb. Oto one:
Ustawienia Myszki:
/cg_bobpitch "0" - Gdy chodzisz nie kiwasz się na boki.
/cg_runpitch "0" -Gdy chodzisz nie kiwasz się na boki.
/sensitivity "x" - Zmiana Czułości myszki (zalecane "5").
/cg_bobroll "0" - Gdy chodzisz nie kiwasz się na boki
/cl_mouseAccel "x" - Pozioma Czułość myszki (zalecane "0").
/cg_runroll "0" - Gdy chodzisz nie kiwasz się na boki
Ustawienia Grafiki:
/r_gamma "x" - Ustawienia jasności gry.
/r_picmip "1 - 9" - Powoduje rozmazanie tekstur, co daje nam lepszą widoczność.
Ustawienia Gry:
/cg_drawgn "1" - Włącza widok broni . "0" - Wyłącza widok broni.
/cg_drawfps "1" - Pokazuje licznik FPS (fraps per second klatki na sekunde) "0" - Wyłącza licznik fps.
/cg_fov "x" - Określa kąt widzenia. (standard 90). Zalecany ( 105 - 115 ).
/cg_forceModel "1" - Wszyscy maja ten sam model co my. "0" - Wyłącza.
/cg_enemyModel "xxx" - Ustalasz jaki model maja mieć przeciwnicy np. ( xaero/red ).
Kolorowe Nicki:
Aby stworzyć kolorowy nick piszemy:
/name "xxx" (gdzie xxx to nasz nick, ab był on kolorowy przed niego wstawiamy np. ^1 xxx, kombinacja może być dowolna)
^0 - Czarny
^1 - Czerwony
^2 - Zielony
^3 - Żółty
^4 - Niebieski
^5 - Morski
^6 - Różowy
^7 - Biały
Aby otrzymać znaczek ^, trzeba użyć kombinacji shift+6.
Mam nadzieje że Wam pomogłem i już wkrótce spotkamy się na servach Quake III Areny.
Pozdro dla wszystkich: Dj Shadow.
|
|
|
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL